Hur vill du ha din bok?

publicerat i Allmänt, Litterärt;

Ljudbok eller bok i handen?

Bok i handen, jag vill kunna känna och lukta på böckerna helt enkelt

Pocket eller inbunden?

Pocket eftersom jag ofta släpar runt på böcker. Fast inbunden är också bra för att det är liksom lättare att läsa, sidorna faller inte ihop

Påhittat eller verklighetsbaserat? (Fiction/non fiction)

Fiktion - verklighet finns det redan så det räcker och blir över

Harry Potter eller Twilight?

Självklart Harry Potter! Har växt upp med dom böckerna och dom kommer alltid vara speciella för mig. Dessutom hade jag börjat kolla på True blood innan Twilight och once you go Skarsgård you ain't going back

Fantasyvärld eller vår värld?

Fantasy alla gånger. Finns inga gränser där

Kindle, iPad eller annat?

Har aldrig läst på en läsplatta men jag ställer mig lite skeptiskt till dom

Låna eller köpa böcker?

Låna - det blir dyrt annars för en student

Bokhandlar eller online?

Jag har en väldigt romantisk bild av bokhandlar men alla jag varit i är rätt tråkiga haha

Ensamstående bok eller trilogi?

Triologi, då kan man bara mala på

Tjock bok eller kort bok?

Svårt, svårt. Väljer nog tjock bok för då har man lite att göra. Å andra sidan, med korta böcker hinner man läsa fler

Romans eller action?

Njaa, ingendera tror jag. Ett stänk av båda går dock bra

Mysa under en filt eller steka i solen?

Steka i skuggan

Varm choklad eller latte?

Latte då men egentligen är jag ju en tedrickare, det måste ju sägas

Kommentera inlägget här :